welcome to my blog^^

Assalamualaikum dan salam sejahtera . .

Hari ni sedikit sebanyak aku dah dapat xplore blogger ni..dah pandai dah letak gamba . . walaupun bukan gamba sebenar tapi letak la jugak..sekureng2 x la boring sangat blog aku ni kosong je tade gamba kan.. nantilah duit loan belajar masuk aku bli kamera DSLR aku letak la sejuta enam gamba korang tengok sampai muntah k..^^

Ok harini pi cari tiket bas ke kelantan..stress la jugak sebab tiket habis..spatutnya dapat balik 28hb.. x pasai 30hb jugak..hala..tapi ok la..dapat la balik jugak,,duk kl lame2 pun macam menatang jugak rasa. . aku on9 kat mamak ni, , depan maktab ni jep.. wireless laju oo.. tu yang dapat buat blog ni.. kat maktab tu haram jadah punya.. cakap je besaq ada wireless besa kerbau kat bawah.. bukan boleh guna pun. . pirahh!!

Balik kelantan cuti chinese new year ni harap dapat ambik lah gitar ibanez.. hua2 dah tempah dah pun dengan tuan die..x tau la kalau tuan dia jual kat orang lain.. aku sembelih jugak manusia tu.. upgrade lah ckit dari kapok tu..x lame boleh tuka macam AG HUJAN ke..amik ko..haha angan besa gajah. takpela asal cita2 tu ada, apa2 boleh jadi x gitu. . huhu stakat ni ajalah wokey,,aku sertakan gamba band HUJAN skali kat korang..saja ja.. nak kasi cantik blog dengan citarasa masing2.. lau korang rasa x cantik diam je lah toksah duk kutuq.. k:)

3 comments: