Blog barru seh. . . .

Assalamualaikum dan salam sejahtera . . .

 Pada 22hb januari 2011 ni maka ter-create lah blog aku..dah lama aku ingin buat blog sebenarnya. . .
asyik tengok orang ada blog je..aku takde..so jeles jugak kann.. :D.. oleh kerana aku x explore race lagi blog yang sedang dibuat ni maka x dapet lah oden nak tulis panjang2..cek pun bukan orang sastera nak tulis panjang lebar macam''A samad said'' ( x pasai tersedak beliau)

so,,aku ingin memperkenalkan diri aku yang biasa2 aja ni kepada kalian..namaku Mohammad Solihin Zulkarnain.. tahun ni genap arr aku 19 tahun,, muda lagi..tapi aku x berpegang lah pada prinsip yang selalu diamalkan oleh sebahagian pemuda pemudi zaman era globalisasi ni iaitu ''hidup kena enjoy''.. KEPALA HANG nak enjoy2!! ingat lama sangat ke hidup.. hidup ni sekali..so pandai2 lah buat amal.. usaha sampai berjaya dunia akhirat.. aku belajar kat Maktab Koperasi Malaysia..PJ. diploma dalam pengurusan koperasi..
macam x bes je kan.. (memang) aku x minat sangat koperasi ni,, aku lebih minat bidang seni.. terutama lah dalam muzik. .ha .. buet maso nih aku sedang ber-amatur dengan alat Gitar.. tahap beginner dah lepas..
bila nak jadi pro??? aku pun tatao..ha so..korang dapat tau la kan hobi aku,,kui2 iaitu menggoreng dengan gitar,,bukan dengan kuali ye kalian..itu kerja mak aku,.ahaha ketawa paksa. Aku anak jati negeri JOHOR,,
tapi menetap di KELANTAN..so anak jati kelantan lahh kira tu..kawe banggo jadi ore kelate.. kito bersepakat sokmo.,yeahhhhhhhhhh,, sekian la ye,,(macam cepat sangat je lantak ko la)

No comments:

Post a Comment